Zaznacz stronę

Opracowanie silnego nastawienia psychicznego do "powolnego, ale stałego" ćwiczenia jest ważne. To będzie łatwiejsze dla niektórych, niż dla wszystkich. Aby pożyczyć od popularnej frazy, chodzenie jest zdecydowanie maraton, a nie sprint, więc dostać Kondycja psychiczna gotowe przed rozpoczęciem tej wędrówki. Nie należy się spodziewać, aby zobaczyć szybkich rezultatów.

Włączenie chodzenie do swojego codziennego harmonogramu jest o co zdrowszych wyborów do lepszego życia, i jest to zmiana, która powinna utrzymać w nieskończoność. Nie używaj walking jako schemat -szybkie lub jako szybki, narzędzia jednorazowe odchudzania. Upewnij się, że spożywane co najmniej 8-16 uncji wody na godzinę przed zamiar chodzić. Pij więcej wody, jeśli masz zamiar chodzić przez dłuższy czas. Nie chcesz stać się odwodniona podczas ćwiczeń, zwłaszcza w gorącym słońcu. Może się okazać, że wygodnie nosić butelkę wody metalu z wami jak idziesz, więc można pobyt uwodniony całej swojej wędrówki. Niektórzy ludzie rozwijają skurcze żołądka, jeśli piją wodę prawo przed lub podczas ich wykonywania, więc należy być ostrożnym z tego. Dać czas ciała do przetwarzania wody przed zanurzeniem się ćwiczenia. Nie należy pić tyle wody, jednak, że trzeba się łazienka a na długim spacerze.